یکی هم این است !




اصلن تعجب نکنید ! این یک اتفاق واقعی است.
امروز یک جوان بندرعباسی در یک اقدام جسورانه یک دستگاه تریلی را ماشین عروسی خود قرار داده بود و با تزیین آن موجبات تعجب و خنداندن صدها نفر از مردمی که از میدان قدس گذشتند را فراهم نمود. من این ازدواج رو به ایشون و همسرشون تبریک می گم.
نظرات 5 + ارسال نظر
سیاورشن 1384,06,25 ساعت 01:05

سلام ....چن ماه قبل من نمونه این کار رو توی یه شهر دیگه دیده بودم ....

آزیتا 1384,06,25 ساعت 07:37

سلام من هم دیشب این ماشین رو دیدم خیلی هم خوب بود.

مریم 1384,06,25 ساعت 09:11 http://tardeed.blogspot.com

عجب تریلی نو و خوشگلی هم هست. دارم فکر می‌کنم برای تزیین این تریلی با این عظمت چقدر گل صرف شده و خود عروس و داماد چه‌قدر به این کار خودشون خندیده‌ان.

هادی 1384,06,25 ساعت 18:21

جالب اینجا بود که همه فکر می کردن داماد بهرنگه.....
قربانت

صبرا 1384,06,26 ساعت 10:34 http://www.sabra.blogsky.com/

من دوست داشتم عروس رو موقع بالا رفتن از تریلی با دسته گل و تور بهاره ببینم . مطمئنم خیلی تفریح می کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد