Photo by : Abed

نظرات 11 + ارسال نظر
من 1384,11,13 ساعت 01:31

چهارراه رسالت؟!

[ بدون نام ] 1384,11,13 ساعت 01:45

mikham gholakamo emshab beshkanam ba nesfe polash nazeto bekharam ba nesfe digash medad rangi bekharam nazeto bekesham

mikham gholakamo emshab beshkanam ba nesfe polash nazeto bekharam ba nesfe digash medad rangi bekharam nazeto bekesham

مسنجر 1384,11,13 ساعت 11:29

تو چرا پینگ نمی کنی خوب ؟
حالا اینبار رو حساب معرفت من خودم این کارو برات می کنم .

آسی 1384,11,13 ساعت 21:00

کاش این بسره از بشت این چراغا رد نمی شد اونجری چراغا قشنگتر به نظر می رسیدن
اه اه اه

کسری 1384,11,14 ساعت 20:11

حسن آقا چقدر با این فواره جون بودی دست عبدل درد نکنت!!!

مثلث 1384,11,15 ساعت 19:23 http://mosallas.blogsky.com

سلام
زیباست
موفق و پیروز باشی

بپ گپو 1384,11,17 ساعت 07:56 http://bapgapuo.blogsky.com

یعنی چی ؟
عکس چیه این

من 1384,11,17 ساعت 14:14 http://sabra.blogsky.com

کم ظرفیت ؟تو و مهدیسما افتادین به پاچه خواری
حالا تمدن یک کاری کرد شما چرا..؟

[ بدون نام ] 1384,11,18 ساعت 11:46

عرض پوزش از آقای رضوانی که این مکان تبدیل به رینگ بوکس شده.
1. امروز متوجه یک موضوع بسیار مهم شدم که تاکنون غافل بودم و اون اینه که وبلاگ معظم و معزز پیله توسط چند جوان روستایی بی ادعا و خواهان عدالت و از دو رنگی ها و بی رنگی ها بیزار نوشته می شه. اما سوالی که واسه من پیش اومده اینه که آیا این چند نفر همشون یه نفرن با چند شخصیت یا چند نفرن با یه روح مشترک.
2. یه مسئله جالب دیگه اینکه جناب دوست پیله با این تعاریف و دفاعی که از ایشون کردن گفتن که این غلط های فاحش نگارشی تعمدی است. این هم یک نکته بسیار مهم آموزشی است که برای متفاوت شدن و رمزی نوشتن از غلط های بسیار فاحش املایی بهره بگیریم. (قابل توجه جناب حداد عادل. رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی)
3. نمی دونم چرا برخی مطالب پیله همزمان در هفته نامه وزین صبا که تحت امپراتوری جناب اکسیر اداره می شه چاپ میشه.
مگر اینکه یکی از اون جوانان روستایی بی ادعا و خواهان عدالت آقای اکسیر باشه یا اینکه یکی از اونا توی هیئت تحریریه (البته اگه بشه اسمشو گذاشت) مشغول به کاره.
4. یه چیز دیگه نزدیک بود یادم بره اینه که احتمالا این چند جوون روستایی بی ادعا و از دورنگی ها بیزار همزمان وبلاگ های پیله . نخل طلایی (اکسیر) و کلاغه رو اداره می کنن. البته اینو من نمی گم غلط های تعمدی و فاحش املایی(رمز) که از عناصر مشترک این سه وبلاگه و آی پی های مشترک میگه.


دوشنبه 17 بهمن

من کسای دیگه رو هم می شناسم که با چند اسم چند وبلاگ رو می گردونن ....حالا کیا ...بماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد