دومین دوماهانه استانی عکس

دومین دوماهانه استانی عکس

در تاریخ 11 اسفند عکس های رسیده به دبیرخانه دومین نمایشگاه استانی دوماهانه عکس واقع در انجمن سینمای جوانان ایران ،‌دفتر بندرعباس مورد بازبینی قرار گرفت و از 281 عکس رسیده از 49 عکاس ، 49 عکس از 29 عکاس جهت شرکت در نمایشگاه پذیرفته شد.

اسامی عکاسانی که آثارشان به نمایش در می‌آید به شرح زیر است:

بندرعباس: موسی کمالی ، علی عسکری ، احمد جعفری ، احسان رضایی تازیانی ، غلامرضا رحیمیان ، علی اصغر خلیلی ، نوید نوبانی ، علیرضا محسنی ، سعید پلاسی زاده ، رامین پارسا ، معصومه جعفرزاده ، صغری لک زایی فر ، روح الله بلوچی ، مطهره حکمت‌نیا ، رحمت الله عباسی ، صادق طاهری ، عبدالحسین رضوانی ، مهرداد امیرزاده ، خوبیار سالاری ، حسن راستین ، امیررضا فخری ، محمود عسکری ، گودرز پاکدامن رودان : عباس ملایی ، فاطمه خورشیدی ، میرزا علی ذاکری ، فرید محبی  میناب : سید امید وحدانی ، منصور وحدانی

این نمایشگاه از تاریخ 16 اسفندماه تا ده روز در فرهنگسرای طوبی به نشانی بندرعباس ، چهارراه آیت‌ا...غفاری برگزار خواهد شد.

نظرات 15 + ارسال نظر
من 1384,12,12 ساعت 14:25

اسم من کو؟!

سلام خوبی
خوشحال میشم بیای اونورا تازه وبم رو درست کردم منتظرتم

سلام ... باید بیشتر سعی کنم ...لینک دادم ....

مثلث 1384,12,12 ساعت 20:10 http://mosallas.blogsky.com

سلام
انشاالله موفق باشید
و سعادتی باشه خدمت برسیم

هرا 1384,12,12 ساعت 21:54

سلام
دوبارسر زدم دفعه اول برای عکس دومش برای خبرش
به روی چشم حتما میام

فاطمه 1384,12,13 ساعت 13:34 http://famo0o.blogfa.com

من واقعا افتخار میکنم که بندر عباس همچین نوگلایی داره!
موفق باشنD:

سلام ای ول به بچه های فعال سینمای جوان خسته نباشید

پیله 1384,12,13 ساعت 20:48

دوست نه چندان عزیز
موضوع را نگفتی تا اطلاعات را به شما بدهم . در ضمن کامنت شما را اگر تائئد کردم فقط به خاطر شخصیت بردال بود که شاید بویی از هنر برده باتشد متنتظرتان هستم موفق باشید

اسم شما پس؟

راستی لور یعنی چی؟

فرزاد بادروج 1384,12,14 ساعت 15:54

دوستان سلام. بعد از یک دوره استراحت ۱ ماهه بلاخره با وبلاگی دیگر و به نام شهر عزیزم جاسک به جمع وبلاگ نویسان هرمزگانی برگشتم
برای مشاهده وبلاگم به آدرس وب بالای متن بروید
سعی در آن دارم که از این به بعد جاسک و سنت ها و آداب و رسوم مردم پاک این منطقه را به اول هرمزگانیها دوم ایرانیان سوم جهانیان معرفی کنم.
منتظر شما دوستان عزیز هستم.
راستی یه خواهش به دوستان دیگر هم بگوئید فرزاد جاسکی با اسم واقعی اش برگشت....

داستان خوانی وسخنرانی

سودابه اشرفی

(برنده جایزه رمان صادق هدایت و هوشنگ گلشیری )

و

مهسا محب علی

(برنده جایزه داستان کوتاه گلشیری)

زمان:چهارشنبه ۱۷/۱۲/۸۴ ساعت: ۱۷ مکان:سالن اجتماعات کتابخانه فردوسی

انجمن داستان بندرعباس

سلام به دوستان عزیز. وبلاگ بندرجاسک به روز است. شامل تاریخچه عمومی بندرجاسک و عکسهایی از این دیار. منتظرتان هستیم.
www.jaski.mihanblog.com

اکسیر 1384,12,19 ساعت 18:46

عکسها چنگی به دلم نزد شاید اشکال از دل من باشد اما دوستان باید تلاش بیشتری کنند

ورستا 1384,12,19 ساعت 21:38 http://veresta.blogfa.com

سلام عزیز /برای عکاسان عزیز آرزوی موفقیت دارم ...با یک مطلب وشعر جدید به روزم ومنتظر شما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد