پایان روزگار شرقی

پایان روزگار شرقی

تلخ و تلخ تر

نظرات 9 + ارسال نظر
بلوچی 1386,05,15 ساعت 16:36 http://parparook.blogsky.com

باز برای خیلیها متاسف شدم

[ بدون نام ] 1386,05,15 ساعت 16:37

بهشب 1386,05,15 ساعت 17:34

دلم برای کودکم میسوزد که باید در چنین خانه نفرین شده ای پروریده شود .... قسمتی از نمایش زینب نوشته عطایی برا من هم شک بدی بود هنوز درد همیهن از دلم نرفته بود وبدتر از توفیف شرق کناره گیری رحمانیان از مطبوعات میباشد این دایره روز به روز کوچکتر میشود تنها صداست که میماند

برای خودم ودیگران متاسفم که آزادی ابراز عقیده ونظر بحق ومشروع خودرا نداریم . به ما هم سر بزن

sar nemizani

من 1386,05,16 ساعت 14:49

دوباره؟؟؟!!!
بازی درآوردن اینا گویا...

سلام نه خستا چند روز پیش چند تا از عکسونتون امدید دستتون درد نکنت خیلی جالب هستا

دریغ دریغ دریغ...!
آستانه ی تحمل دولت مثال زدنی است...!

سلام حسن جان
ما که سر از کار سیاست در نمیاریم !!!
ممنون از اینکه لینک وبلاگم رو گذاشتی
پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد