نظرات 21 + ارسال نظر

آغا ای ولا. ما چاکر بچه هی بندرگاه هم هسیم.
دمت گرم.
به ما هم سر بزن.
مونم بچه ی بوشهرم

سلام اقای بردال ثبت زیبایی داشتید برادر موفق باشید.

سلام . اینم در نوع خودش سوژه ان دگه !

جالبن / خاش بشی .

مهدی 1387,03,01 ساعت 10:01 http://mahdiphoto.blogsky.com

سلام
عکس زیبایی است تبریک میگوییم
منتظر آثار بهتری از شما هستیم

مسعود میرزایی قلابی 1387,03,01 ساعت 10:15

سلام
من مسعود میرزایی قلابی هستم
انگیزه من این بود که ...
حقیقتش دیدم آدرس وبلاگ مسعود میرزایی حقیقی رو پیدا نکردم گفتم یه آدرس خودم درست کنم
ولی بعد پشیمون شدم و اون وبلاگ رو حذف کردم
من از دوستان ایشون که نه ولی از علاقه مندان ایشون هستم
به نظر من ایشون هنوز به اندازه کافی شناخته شده نیست ایشون رو خیلی دوست دارم .
اگه آدرس وب ایشون رو دارید لطفا خواهش میکنم بذارید .

ممنون میشم

آرامش ابدی ...

سلام
عکس قشنگی بود

مهدی 1387,03,02 ساعت 08:59 http://mahdiphoto.blogsky.com/

سلام
منتظر عکسهای بعدی شما هستیم .

معصومه 1387,03,02 ساعت 10:57

سلام
ساحل سورو؟
جالبه. عکس سرماهی یا خود ماهی ؟ شایدم هیچ کدوم

سلام . م..م ...

سلام حسن عزیز.
عکس خیلی خوبیست که گرفتید ...
همه چیز رو در این عکس دوست دارم.
موفق باشی ...

پشت پرده جشن تئاتر ....اخرین اخبار و عکسها از ....اینجا بخوانید

موسا 1387,03,03 ساعت 15:02 http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
مشتاقم نظر شما و سایر دوستان حرفه ای را در خصوص عکسهای به روز شده دریا بخوانم و جزء به جزء آن را برای رسیدن به گرد پایتان بکار ببندم!

مسعودمیرزایی 1387,03,04 ساعت 08:17

یه مرگ وحشتناک ماهی با دهان باز وکف کرده اش داره مارو از مصیبتی که اتفاق افتاده خبر میده
کاش اضافات عکس رو برمیداشتی اما کلا عکس تاثیرگذاریه
ازدوست خوبتونم که ازماتعریف کرده ممنونم

مسعود میرزایی قلابی 1387,03,04 ساعت 09:26

من در به در دارم دنبال آدرس وب این استاد بزرگوار (مسعود میرزایی) میگردم
شما خبر نداری ...
شنیده ام ایشون یه هنرمند نوگرا هستند که صدا و سیما رو متحول کردند...
شنیده ام ایشون افکار خلاق و بدیعی دارند ...
شنیده ام نظرات ایشون جهانیه ...
وخیلی چیزای دیگه شنیدم ولی بقول معروف شنیدن کی بود مانند دیدن ...

سلام.دید بسیار خوبی داشتی و مفهوم جالبی رو منتقل کردی.مهجور و دور مانده.شاید کادربندی کلاسیک و قرار دادن سوژه در نقطه طلایی خصوصا پایین/چپ بهتر میبود.لذت بردم.موفق باشی

ماهی می خواست زندگی بهتر داشته باشه اما او.نچه رو هم داشت باخت مرسی از راهنماییت در مورد عکسم خیلی مفید بود

نهنگ 1387,03,05 ساعت 10:53 http://www.nahang.blogsky.com

ج ا ل ب

سلام و نخسته ...
جالب شده عین شوکولاتای جولیان ...
شاد باشی

غلامی 1387,03,06 ساعت 07:47 http://sootra.blogsky.com

سلام
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم
موفق باشید

سلام
چه صحنه وحشتناکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد