انار اما، خون است
خون قدسی ِ ملکوت،
خون زمین است
مجروح از سوزن سیلاب‌ها،
خون تند ِ بادهاست که می‌آیند
از قله‌ی سختی که بر آن چنگ درافکنده‌اند،
خون اقیانوس ِ برآسوده و
خون دریاچه‌ی خفته.
ماقبل تاریخ ِ خونی که در رگ ما جاری‌ست

نظرات 14 + ارسال نظر
سرخ 1387,03,10 ساعت 18:30 http://www.sorkh.blogsky.com

انار دختر زیبای پاییز
خنک و ترش و شیرین و ملس
زیباو سرخ و نازک پوست


-------------
با اجازتون من لینک شما رو گذاشتم تو وبلاگم

خیلی خوشحال میشم لینک خودمو هم اینجا ببینم .

سلام.بیشتر یه نگاه آبستره هست.موفق باشی

سلام
تبریک عرض میکنم اقی بردال

کامیرا 1387,03,11 ساعت 00:24 http://kamira.blogsky.com

انار یزدی دوست دارم با اون دونه های بزرگ و شیرین و آبدار!

گن جیش کک 1387,03,11 ساعت 03:21

ها می چسبه بپاشه با فشار زیاد روی پیراهن چیز سرخ واهههووو .خیلی چسبید مرسی

سلام ـ ببخشید کارگاه اونروز با یک ساعت تاخیر شروع شد و من دیرم شده بود بزرگواری شما همیشگی است .
برفراز باشید استاد

مسعودمیرزایی 1387,03,11 ساعت 08:34

عکسای خوبی توی نمایشگاه ازت دیدم تبریک میگم هوای مارو هم داشته باش

سلام
تبریک می گم
شاد و موفق باشید.

روح ا.. .بلوچی 1387,03,11 ساعت 17:50

مبارک باشه استاد

کلنگ 1387,03,11 ساعت 21:04 http://keleng.blogfa.com

انار صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم وترتیب یکجا نشسته
هر دانه ای هست خوشرنگ ورخشان قلب سفیدی در سینه آن یاقوت ها را ......................................

نار دانه می شد شکل کند ؟

سلام
بازم تبریک
در ضمن چقدر قشنگ !!

سلام
مجددا تبریک می گیم
همیشه زیبا همیشه متفاوت همیشه باحال ...
دمت گرم

کهره 1387,03,12 ساعت 11:34

لورکا؟ عکس اصلا حس انار برا من نداره نور بک جذابه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد