509

نظرات 20 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388,06,06 ساعت 01:08

سلام.آخی.حلول ماه رمضانه؟زیباست.موفق باشید

سلام،‌میتونه حلول ماه من باشه نه ماه رمضان!

مریم 1388,06,06 ساعت 02:06

تبریک برای تولدی دیگر



خوشحالم که عکس گذاشتی و چه عکس زیبایی!

جرون 1388,06,06 ساعت 09:45


تبریک برای بازگشت دوباره
بلاخره یکی دید این ماه رو.
رنگ آبی رو میگن آرامش میاره. ولی آبیش خشنه

خوشحالم که رخت سیاه از تن به در کردی.......

من 1388,06,06 ساعت 12:02

شو مهتاب چکه نازن
یکه ی ماه دگه وازن
...........................
خوشحالم برگشتی
و این بار سفید

... 1388,06,06 ساعت 17:49

ماه در میاد که چی بشه...می خواد عزیز کی بشه

روح اله بلوچی 1388,06,06 ساعت 23:51

ماه من غصه نخور....

faeze 1388,06,07 ساعت 01:37 http://faezemohseni.blogsky.com

حلول ماهت مبارک.

جغد بندری 1388,06,07 ساعت 08:20

نظرت درباره چاقو زنجان چن؟!

خَشِش ؟

خوشحالم برگشتی رفیق
اما وبلاگت حتی بعد غیبتت خاک گرفتنی نیست بس که عزیزی

شاخه های تیره چون سایه می نماید که رو به محو شدن است
هر چند ماه پنهان نیست و آبی بیکران زمینه ماه است
اما امی دارم که هیچ از سیاهی نماند

یا حق

مرتضا نیک 1388,06,07 ساعت 11:56

حلول حسن بردال مبارک باد.عکستون قبول.

ر د ن 1388,06,07 ساعت 12:00

دوباره سفید شدی؟

آرامش در آرامش
اینجا رنگ و بوی خوبی گرفته جناب بردال

سلام
حسن جان میخواستم درمورد عکستون نقدوبررسی کنم .دیدم همه چیزای نوشتن که گویا عکسی به این زیبای دروبلاگتون نیست.....گفتم اگه نقد بنویسم توازن.تعادل.قرینه.نقطه.خط.بافت.وحجم .کنتراست.هارمونی کامنتتون بهم میخوره .کربونت اقای بردال ...بگذار ماهم همرنگ جماعت بشیم ...همیشه مثل ماه باشید عزیزم..

آقای امامدادی
نه
اتفاقا حرف دل منه که چرا بچه های عکاس
کار رو از نظر فنی بررسی نمی کنن
هیچ وقت دوست ندارم هنرمندامون با چه چه و به به و برداشت غیر فنی من از پیشرفت باز بمونن نقد کنید که نقد سازنده است ومطمئنم خود حسن هم دوست داره کاراش نقد شه

موفق باشین دوست من یا حق

با سلام

احتراما" از حضورتان دعوت می نمایم در صورت تمایل از وب سایت شرکت دیدافراز با خدمات ذیل بازدید فرمائید:

1- فروش دوربین دیجیتال عکا سی و تصویربرداری
2- تعمیر دوربین
3- تعویض دوربین دست دوم با دوربین نو با مارکهای تجاری کانن-سونی و نیکون

با تشکر

محمد نفیسی 1388,06,08 ساعت 23:10

محلول شدی حسن خان؟؟؟؟

سلام آقای بردال.
بازگشایی دوباره فتووبلاگتون رو تبریک میگم. سبز باشید و پایدار.
خوشحال میشم اگر به وبلاگ من هم سر بزنید

سلام
اقای بنیامین میدونم اقای بردال ازنقد خوشش میاد به همین خاطر معمولا ازاثرایشان ودیگردوستان همانند ایشان نقد میشه .من میخواستم که اقای بردال عزیز جوری عمل کنند که این همه حرفای بی ربط دروبلاگشون کمترتایید کنند.تامخاطبان به سمت وسوی موردنظرداده بشه.متاسفانه بعضا افرادمجرب هم نظرات ناامیدکننده دروبلاگ دوستان میدن سبزوزنده باشید یاعلی حق نگهدارتون

م.......... 1388,06,10 ساعت 09:59

سلام ....
سکوت و تنهایی ............ شب آرامش
زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد