.

دومین دوره کارگاه تخصصی عکاسی با حضور ابراهیم صافی و نادر دایی ۲۶ بهمن ماه پس از سه روز برگزاری در بندرعباس پایان یافت.

در این کارگاه که از مجموعه کارگاه های آموزش انجمن عکس هرمزگان است ابتدا با نمایش آثار عکاسان هرمزگان آقایان صافی و دایی به ارائه نظرات خود پیرامون این عکس ها پرداختند. نمایش منتخبی از آثار ابراهیم صافی و نادر دایی و گفتگو پیرامون آن، پرسش و پاسخ، مولفه های عکاسی از طبیعت، نحوه برخورد با سوژه، عکاسی دیجیتال، ادیت عکس دیجیتال، ساختن مجموعه عکس و ... از برنامه های روز اول و دوم کارگاه بود.

عصر روز دوم ۱۶ نفر عکاس به همراه ابراهیم صافی و نادر دایی با حضور در ساحل سورو بندرعباس به عکاسی از محیط و طبیعت پرداختند. این کارگاه در آخرین روز با نمایش آثار عکاسی شده عکاسان شرکت کننده از ساحل سورو و ارائه نقد و نظر و گفتگو پیرامون آن خاته یافت

در این کارگاه که با همت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر بندرعباس برگزار شد صغری لک زایی فر، سلیمه تنیده، فاطمه بردال، شهاب آبروشن، روح الله بلوچی، ایمان رضایی، احسان رضایی، شهرام صفاری زاده، امیر مینابیان، احمد جعفری، مهرداد امیرزاده، غلامرضا رحیمیان، عبدالحسین رضوانی، صالح رستمی و حسن بردال شرکت داشتند.

..

یکی از همین روزها . همین نزدیکی ها

...........................................................................................................................................................................

اطلاعیه‌ی مهم و تلخ مدیر سایت «کارگاه هنر»
مدیر سایت کارگاه هنر (معتبرترین و باسابقه‌ترین سایت هنرهای تجسمی ایران) که چندین سال است، همه‌ی امور این سایت غیرانتفاعی را حتا به قیمت دور شدن از دلمشغولی اصلی خود، یک‌نفره می‌چرخاند، یادداشت تلخی نوشته و اعلام کرده که ناچار است این سایت را برای چند ماه، به حالت نیمه‌تعطیل درآورد. پاسخگوی اصلی این خسارت کیست؟ دولت یا کاربران؟

.

میناب. ۵ بهمن ۱۳۸۵