تا 30 مهر ماه و پایان مهلت ارسال عکس به مسابقه عکس دست دوم زمان زیادی نمانده است.بشتابید که این زمان تمدید نمی‌شود.

مسابقه عکس دست دوم که مسابقه‌ای متفاوت است با همت دوست خوب، منصور نصیری برگزار می‌شود.


هیچ بچه‌ پول‌داری حق شرکت در مسابقه را ندارد. مرفهین بی درد، با ذکر این که "جایزه نمی‌خواهم" می‌توانند دربخش جنبی مسابقه شرکت کنند.در لغتنامه آکسفورد-نسخه جعلی- در تعریف بچه پول‌دار آمده است: افرادی که دست مبارک‌شان به طور کامل در جیب بابای محترم‌شان است.

یک مجموعه عکس ده‌تایی درباره انرژی بفرستید. منظور از انرژی در این مسابقه نفت، گاز و انرژی هسته ای و جنبشی و اینها نیست. منظور همان است که خیلی‌هامان در این جمله‌ها به کارش می‌بریم:

"دیگه انرژی سابق رو برای کار و زندگی ندارم" "فلان بابا/چیز انرژی مثبت/منفی داره یا به من انرژی می ده/نمی‌ده."

تا پایان مهرماه، ده عکس را در اندازه 640در 480 با حجم هرکدام کمتر از دویست کیلوبایت همراه با یک فایل متنی که نوشته مختصری درباره عکس‌ها و اسم و شماره تلفنی از خودتان است

 در یک فایل فشرده کنید و ...

اطلاعات و جزییات بیشتر در این باره 


مهندس مسعود منصوری از دوستان بسیار خوب ما و از معماران بسیار قابل خوب است ، چند روزی است که وبلاگ خود به راه انداخته و برخی از نمونه فعالیت‌های طراحی خودش رابه نمایش گذاشته است.

مسعود که اکنون 30ساله است و کارشناسی ارشد خودش رو در رشته‌ی معماری از دانشگاه شهید بهشتی گرفته، به عنوان مدیر طراحی شرکت مهندسان ارگ بم کرمان و تدریس در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند.

حجم زیاد و متنوع طرح بناهای مختلف از بازاری در لارستان و میدانی در بوشهر و مجتمعی در کرج تا مسجدی در نیجریه  و هتلی  در عربستان نشان از این است که هم او معمار پرکار و ارزشمندی است و هم از افتخارات حال و آینده‌ی هرمزگان است.

کارهای او را در اینجا ببینید.

بندر پُهل . 1384