جشنواره هنرهای تجسمی



نخستین جشنواره استانی هنرهای تجسمی خلیج فارس ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه برگزار میشه. داوطلبان شرکت در جشنواره باید متولدین بین سالهای   13۶۸  تا  1353  باشند. و موظفند تعداد 2 اثر از آثار خود را جهت انتخاب تا تاریخ ۳۰ بهمن 1383 به دفتر انجمن هنرهای تجسم ی بندرعباس واقع در چهار راه آیت الله غفاری(شهناز سابق) جنب دانشگاه هرمزگان ـ‌ پشت فرهنگسرای طوبی ـ سرای هنر  )   ارائه  و در شهرستانها به ادارات  فرهنگ و ارشاد مراجعه نمایند.
این جشنواره در 3 رشته طراحی (گرایش طبیعت و طبیعت بی جان) نقاشی (گرایش طبیعت وطبیعت بی جان) گرافیک (گرایش پوستر و تصویر سازی) برگزار می گردد.
نظرات 4 + ارسال نظر

اگر میشه به ما لینک بدهید

سلام حسن جان ممنون که سر زدی ..................جشواره .........باید جالب باشه........خبرش تو وبلاگ امیر هم بود................. امیر هم بلاگ اسکای شده......................ممنون که خبر دادی.............در ضمن من این وبلاگ رو اون وقت که بلاگ اسکای عضو نمی گرفت از دوستان گرفتم و حالا هم می خوام اون سیاورشن رو یه قالب قشنگ براش جور کنم بعد یه مناسبت ملی مذهبی براش پیدا کنم و افتتاح بشه..بهتر نیست؟

کامیرا 1383,11,23 ساعت 00:12 http://bandarabbascity.tk

سلام. در مورد جشنواره تجسمی و این جور چیزا باید از سیاورشن بژرسی. ولی خوب ممنون به من هم خبردادی. در ضمن این عکس قبلی مامور مخابرات روی آنتن خیلی قشنگ بود. راستی دوربیت تو مدلش چیه ؟ و چند خریدی ...

سلام
وبلاگ خوبی داری
به من هم ۱ سری بزن
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد