.

بندرعبس . کوه گنو . قله زندان زرد

کوه گنو . قله زندان زرد

نظرات 15 + ارسال نظر

سلام
حس خوبی داره...
نمره از ۱۰ - ۷

روح اله بلوچی 1386,03,10 ساعت 06:59

بابا کوهنورد ....
حسن

بهشب 1386,03,10 ساعت 10:05

شنیدم فتح کردی باورم نشد خوشا به حالت این زندان زرد زیاد بد نمی گذره

سلام
بسیار زیباست
موفق و پیروز باشید
زود تر آپ کنید.

...
سیاره ی من
سیاره ی بی هم تایی که در آن
مرگ
مائده می آفریند!

سلام حسن جان ... پسر عجب شغالی ... کلی حال کرم با تریپش ... راستی به نظر میاد رفتی گنو نوردی ... تبریک آقا ... تو این گرما چطوی...!؟ از این برنامه های داشتین ما رو هم خبر کنین ... موفق باشی

سلام..... خدا قوت

کامیرا 1386,03,11 ساعت 17:17 http://kamira.blogsky.com

من بک گراند رو بیشتر دوست دارم.

سلام ... پسر دیدی چه سوتی دادم ... امروز داشتم history هام رو چک می کردم که رسید به صفحه کامنت تو ... باورت نمیشه بعد از خوندن کانت خودم حدود ۴۵دقیقه می خندیدم ... یه لحظه واقعاً فکر کردم فرق لاشخور با شغال رو نمی دونم ... خلاصه آقا سوتی دادیم ، شما بزرگیه خودتون ببخشید ... موفق باشی.

زهرا 1386,03,13 ساعت 01:59 http://zahra999.blogfa.com

آخرش هم فینی ها دست به دامن طبیعت فوق العاده گنو می شوند...

موسا 1386,03,13 ساعت 09:15 http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
مه هم که رفتم بالا همی جا نشته ولی فرق مه با تو این که تو دوربین بارت بودن ولی مه نه! ... دانش فنی و تکنیکی و تجربه هم که اصلا مهم نین ( چشمک)

رحیمیان 1386,03,13 ساعت 11:43

سلام
۱- عکس بسیار زیبایی است مخصوصا ترکیب رنگ اون
۲- لاشورها همین جا هم ولت نمی کنن؟
۳- و ...

خیلی جونن ! تا حالا همش الکی از عکسوت تعریف مکرده ولی ایی یکی واقعن خوبن!

سلام.
فتوبلاگ به روز شده. منتظر نقد شما برای بهبود عکسهای بعدی ام هستم.

[ بدون نام ] 1386,03,28 ساعت 08:41

قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد