این ۱۶ نفر

جشن نوروز صیاد

جشن نوروز صیاد . مرداد ۱۳۸۵ . روستای سلخ قشم

سفری به یاد ماندنی با مهران . صادق و عبدالحسین

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام
دلم به هوای دریای شهرم تنگ بودن .
با غنیمت دریایی و سیاحت در آبهای جنوب به روزم .
منتظر حضور سبزت هستم .
موفق بشی

سلام حسن عزیز ... خیلی دوست داشتم که بیام ولی متاسفانه درگیر اسباب کشی بودم ... عکس خیلی خوبی شده ... انشاالله سفر های بعدی حتماً میام ... موفق باشی.

سلام
یه جورایی میشه تو عکس گرما رو احساس کرد. یا شرجی زیاد.
اون نفر آخر که واسه خودش راحت دراز کشیده
موفق و پیروز باشید.

بهشب 1386,05,03 ساعت 14:14

دمت خیلی گرم این یعنی زندگی

آراد 1386,05,03 ساعت 16:02

سلام حسن جان خسته نباشی .تو عکست اینقدر شادی و سرزندگی بود که خستگی رو از تنم بیرون کرد.خیلی عالیه.

چه قدر شور مزه است تن و من و ...

کامیرا 1386,05,05 ساعت 15:22 http://kamira.blogsky.com

در اون لحظه خیلی دلم می خواست به این بچه ها بپیوندم! اما نمی شد...

هرمز نو 1386,05,05 ساعت 19:26 http://hurmuz.blogsky.com

سلام
حضور زندگی ...و بس
«بر مزار بی سنگ...» ...هرمز نو به روز شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد