نظرات 17 + ارسال نظر
کامیرا 1387,02,01 ساعت 17:25 http://kamira.blogsky.com

اگه تیره تر بود بهتر بود.

نمی شناسم 1387,02,01 ساعت 20:10

سلام علیکم و رحمت الله....
من هم اکنون در کویری ترین کویر ایران هستم... اینجا شرجی ندارد.

عالین

کهره 1387,02,02 ساعت 08:14

چه ارامشی چه ایمانی/ما برای وصل کردن امدیم/احساس نجات میده

سلام
این k روی گیره وسطی جریان ایشاَ ؟!
عکس قشنگین کاکا .

وحید 1387,02,03 ساعت 12:41 http://marpich.blogsky.com/

میشود هزاان برداشت کرد............معمایی..........بود........من و تو به یک جا وصلیم...........فقط کافیست جلویت را نگاه کنی............................

اگه بند به سفیدی جدا ایکرده مه خیییلی خاشم شهند ولی ایطوری خیلی خاشم هند

Salam Hasan aziz. Akse kheili khubi shode. Bekhosus theme sepia kheili komak karde.. Lezat bordam. Movafagh bashi..

اتصالات چند گانه ی به شعبات لباس های خیس .مرسی .مجارستان خوش بگذره

سلام حسن عکس جونی هن موفق بشی .

کسی منو دوست نداره 1387,02,06 ساعت 19:18

سلام
جالبه
یک لحظه یاد درس فارسی کلاس دوم دبستان افتادم که دوتا مرغابی لاک پشت رو با خودشون می برن تو آسمون

سلام
جالبن.
دگه تنها تنها اری.
موفق بشی.

میرزایی 1387,02,07 ساعت 08:44

سلام مجارستان خوش بگذرت به ابرام بگه کنار رود دانوب یادت نرت چم تمگفته احسانم ببوس

سلام با ارزوی موفقیت برای شما.
کیفیت در حد تیم ملی

تیم ملی فین؟ D:

[ بدون نام ] 1387,02,08 ساعت 14:29


دومین جشنواره عکس خلیج فارس

PERSIAN GULF photo festival
جهت کسب اطلاعات بیشتر در وبلاگ فرادیدwww.faradid.blogsky.com

یا به آدرس: سازمان میراث فرهنگی . صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان واقع در خیابان دانشگاه مراجه و یا ۹۲-۶۶۷۹۴۸۹-۰۷۶۱ تماس حاصل فرمائید.

سلام
فوق العاده بود. قدرت فوکوس باورنکردنیه.

سلام
عکسهایتان را بسییییییار دوست می دارم.قبلا هم چندبار سر زده ام و اینرا گفته ام.
احساس میکنم پشت این تصاویر یک تفکر نهفته است.
با اجازه از عکسهایتان در وبلاگ سفالین (با ذکر منبع )استفاده می کنم.
اما تابحال ندیدم شما به سفالین سری بزنید!!

سلام، ممنونم از حسن نظر و لطفتون. من به وبلاگ شما رو معمولا می بینم اما فقط نظرم رو نمی نویسم. از حالا به بعد این کارو می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد