نظرات 25 + ارسال نظر
من 1387,02,23 ساعت 00:32

چه عظمتی
(البته شاید فقط از این زاویه!)

- اول

بازم مثل همیشه از عکست لذت امبو .

سلام عکس جونی هن حسن جان موفق بشی .

با عرض ادب و احترام

از شما دوست عزیز دعوت میکنیم تا در سیستم کلیکی تک محصول شرکت نمایید و پس از بررسی شرایط با استفاده از این سایت کسب در آمد و پورسانت دریافت کنید


www.takmahsool.com/webmasters

با تشکر

تو نگاه اول خاشم نهند ولی تو نگاهوی بعدی ...

مهدی 1387,02,23 ساعت 11:38 http://mahdiphoto.blogsky.com

سلام
عکس بسیار زیبایی است ولی متفاوت از گذشته . ممنونم به خاطر این حس خوبی که از آثارتان به ما منتقل می کنید.

کهره 1387,02,23 ساعت 12:09

حسن بردال

[ بدون نام ] 1387,02,23 ساعت 12:53

سلام. عکس جالبی شده این فضایی که در او کار کرده اید
فضای خیلی جالب ومورد علاقه است.

سلام
مثل همیشه زیباست.

امیر مینابیان 1387,02,23 ساعت 13:41

سلام حسن آقا مرسی عکس خوبی شده .
برای سفر عکاسی به اصفهان و شیراز دوستان را با خبر کن.
راستی کارت دارم.

حسن عزیز ... مثل همیشه لذت بردم ... هم از کارهای زیبات و هم عنوان در جشنواره ... برات آرزوی موفقیت می کنم و سلامتی همیشگی ...
راستی اگه برنامه ای بود منو با خبر کن ... هستم در خدمتتون ...
موفق باشی دوست من ...

سامی 1387,02,27 ساعت 01:01

سلام اقای بردل تبریک عرض اکنم بابت مقام مسابقه هر چند یه افتخار نصیب مه نبو که بیام نمایشگاه عکسون شما و دیگر دوستان تماشا بکنم . موفق بشی .

سلام و خسته نباشی..
تبریک و تهنئت ..و امیدوارم همیشه موفق و سالم باشید.

من 1387,02,27 ساعت 21:14 http://mymadhouse.blogsky.com

من به خاطر تمام رنگ و انرژی و شور و هیجانی که با عکساتون به من دادین وبه خاطر فیلمهای خوبی که دیدم از همه ی شما ممنونم.
با تشکر: من. ۲۱ سال و ۶ ماه و ۷ روزه از بندرعباس!

بسیار در درازناک خوب شد.

مهدی 1387,02,28 ساعت 07:30 http://mahdiphoto.blogsky.com

سلام
موفقیت شما را تبریک میگم
امیدوارم در جشنواره های بعدی موفقتر (اول بشی ) باشید .
به من هم سر بزنید خوشهال میشم .

روح اله بلوچی 1387,02,28 ساعت 07:48

دوست و برادر عزیزم اقای بردال
موفقیت به حقت را درجشنواره عکس اردیبهشت بهت تبریک می گم امیدوارم توی تمامی مراحل زندگی اول بشی

حسن مهریزی 1387,02,28 ساعت 11:59

سلام اقای بردال موفقیتت را بهت تبریک میگویم

وحدانی 1387,02,28 ساعت 13:17 http://goranaz.blogsky.com

سلام حسن جان

عرض تبریک دوباره به خاطر موفقیتت تو جشنواره
انشاالله کشوری و جهانی که فاصله ی زیادی نداری

هفته خوبی داشته باشید

میرزایی 1387,02,28 ساعت 13:27

سلام بازم تبریک منو بابت انتخاب بحق شما بپذیر همواره مویدباشی

نمود برتری ها در نگاه هنر برای افراد عادی دشواره که معمولا دوستان جز تعریف کردن حرف دیگه ای نمی زنن !
برفراز باشید استاد بردال .

دوست خوبم، ممنونم از لطف شما.

اول که هی چی - دوم که دوم شدی- سوم که کج اکی یعنی افتاده کرده -

! 1387,02,29 ساعت 23:03

حسن! ای ادرس بیچه ایطوری ثبت بودن ؟ phoho دیگه چن؟
http://hormozganphoho.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد