افتتاح نمایشگاه




ممنونم از همه دوستان و عزیزانی که توی این مدت به شکل‌های مختلف نسبت به من لطف داشتند. امیدوارم روزی بتونم زحمات همه‌ی این دوستان عزیز رو جبران کنم.

عکس‌ها: مهران افشار نادری و رضا دبیری‌نژاد


بازتاب: خانه هنرمندان

نظرات 25 + ارسال نظر

امیدوارم همیشه موفق باشید .

ممنونم دوست عزیز.

سلام
پایدار و موفق باشی.

متشکرم

ارزوی موفقیت برای حسن بردال

ممنونم روح‌اله عزیز

احسان رضائی 1387,07,07 ساعت 20:32

موفق باشی خان

کدوم خان موفق باشه؟

سمانه 1387,07,07 ساعت 20:47

سلام.
من امروز عصر هنرمندان بودم.
نمایشگاه عکس هاتونو دیدم.اگه اشتباه نکنم اسمش چکه بود.
همه عکس ها نه ولی بعضی هاشون خیلی خوب بود.
فقط یه انتقاد!
اگه دفتری می گذارین برا نظر دادن کنار خودکارم بذارین لطفا!
موفق باشین.

سلام, ممنونم از اینکه اومدین نمایشگاه. والا من دو سه تا خودکار گذاشتم اونجا, احتمالا کسی لازم داشته و برده.

یوخه 1387,07,08 ساعت 11:25

سلام
خیلی خوشحال شدم و حسرت میخورم که نمیتونم اونجا باشم
انشا الله نمایشگاه پاریس

سلام, انشالا ! پاسپورتت رو بفرست ویزا برات بگیرم!

سلام استاد

تبریک

افتخار بده بیا شهر ما هم نمایشگاه بزن

سلام شهرام جان
شما اگر افتخار بدین و منو بپذیرین میام.

احسان رضائی 1387,07,08 ساعت 13:58

خانم سمانه
اصولا طبقه روشنفکر یه خودکار توی کیف یا سر جیبشون هست همیشه...

هان 1387,07,08 ساعت 14:24 http://haan.blogfa.com/

سلام
آرزوی موفقیت بیشتر به هنرمند شایسته بندر

ارادتمند
چشم سوم

سلام , متشکرم از شما دوست خوب.
ما خیلی مخلصیم.

سلام حسن عزیز ...
باز هم نمایشگاه ؟
من خیلی عقبم انگار ... آقا من خیلی نارحاتم که نمی تونم زیاد ببینمتون ... پاشین بیاین شیراز ...
موفق باشی حسن عزیز.

سلام آزاد جان
آره بازم نمایشگاه! شما که از خیلی جلوتری, اگر سفرها به دور دنیا اجازه بهت اجازه بده خبردار میشی. آقا من بزودی میام شیراز. یه کارایی دارم. اگر بودی خوشحال میشم ببینمت.

سلام! از نمایشگاه دیدن کردیم. بسیار زیبا بودند.همشون آدمو یاد انسان و روی پنهانی او که یا پاکه یا کثیفه می ندازه!

سپاس از اینکه اومدین و کارها رو دیدین.

احسان رضائی 1387,07,09 ساعت 10:50

سلام خان چکه ای از جلسه دیشب:
دیشب افطاری مهمان آقای مدیر کل بودیم کباب خوردیم و راجع به سینمای هرمزگان حرف زدیم اواخر جلسه به تنش کشیده شد خوبیار سالاری یک جمله تاریخی گفت که جلسه رو منفجر کرد:
خوبیار گفت:( من خیلی دوست دارم که پیشکسوتهای سینما استان مثل آقای رضا کمالی و خانم صابری و..... بیان و فیلم بسازن واز سال بعد توی جشنواره با من رقابت کنند خوبیار گفت:من فکر می کنم این دوستان می ترسند که فیلم بسازند وبا ما رقابت کنندو می ترسند فیلمشون از شاگردهاشون ضعیفتر بشه خوبیار ادامه داد:استادی که شاگردش از او بهتر نشود استاد نیست؛
خوبیار گغت:آقای رضا کمای متواد ۱۳۵۵
هستند در صورتی که آقای پیروز کلانتری متولد ۱۳۴۳ هستند ویا مهرداد اسکویی
متولد ۱۳۴۸ وهمچنان مشغول فیلمسازی در حوزه فیلم کوتاه هستند وبا امثال ما که از آنها سن کمتری داریم رقابت می کنند. ولی آقای کمالی و دیگرن خود را پیشکسوت می دانند و ما آثاری را از آنها ندیدم و فقط مانعی هستند برای بچه های فیلمساز ........)در اینجا جلسه به تنش کشیده شدورضا کمالی خوبیار را به بی ادبی در کلام و احترام نگذاشتن به پیشکسوتهای سینما محکوم کرد.

پس اتفاق ها افتاده!

هابیل 1387,07,09 ساعت 11:02 http://habilart.blogspot.com

سلام موفق باشی

سلام, ممنونم. شما هم موفق باشید.

سلام
عیدشما مبارک نماز وروزت قبول
آرزوی موفقیت بیشتر به هنرمند شایسته استان هرمزگان

سلام آقای بشارتی عزیز
عید بر شما هم مبارک, ممنونم.

سلام بر حسن آقا بردال عزیز افتخاری دیگر برای هرمزگان. مرخصی ندادند که بیام مرا ببخش دوست خوب من
دوست داریم موفق و پیروز باشی.
www.faradid.blogsky.com

سلام امیر جان, انشاالله ما بیام نمایشگاه شما رو ببینیم. موفق باشی دوست من.

پوریا 1387,07,10 ساعت 14:50 http://www.aksnevesht.com

حسن جان نمیدونم چرا اطلاع پیدا نکردم و این نمایشگاه رو نیومدم :( من از اخبار نمایشگاه ها از سایت عکاسی با خبر میشم که متاسفانه اونجا ندیدم...
فردا روز آخر هستش سعی میکنم نمایشگاه رو ببینم و استفاده نکنم، فقط اگه اینبار گذاشتی ما رو هم خبر کن به عنوان یکی از دوستان کوچک فتوبلاگی ات ;)

سلام, والا من خبر رو فرستادم واسه سایت عکاسی, احتمالا...
من عصر پنج شنبه نمایشگاه هستم, خوشحال میشم ببینمت.

سلام برحسن بردال عزیز ازخبرنمایشگاه خوشحال شدم با آرزوی توفیقات بیشتر و بیشتر...سری به ما بزن وقت کردی بای

سلام آقای بلالی
متشکرم از حضورتون, حتما نوشته‌هاتون رو دنبال میکنم.

نهنگ 1387,07,11 ساعت 00:44

موفق تر باشید

سپاس نهنگ عزیز!

هان 1387,07,11 ساعت 11:23 http://haan.blogfa.com/

کردان بودن یا نبودن

انسان بودن یا نبودن!

احسان رضائی 1387,07,11 ساعت 20:13

من همینجا حمایت خود را آقای امیر حسین فتوحی اعلام می دارم و از همه کسانی که به نوعی فعالیت اجتماعی می کنند می خواهم که از ایشان حمایت کنند .من مصاحبه آقای فتوحی را با شبکه voa دیدم .ایشان در باره تزریق خون آلوده به بیماران در یکی از بیمارستانهای بندر عباس و آلوده شدن 30 نفر از همشهریان هرمزگانی: وهمچجنین یک اختلاص مالی در دانشکاه علوم پزشکی بندر عباس خبر داده بودند.آقای امیر حسین فتوحی یک همو طن تهرانیست که در دانشکده پزشکی بندر عباس درس می خواندو بخاطر مسائلی مربوط به مردم هرمزگان درگیر این ماجرا شده است. می توانست بگوید( به من چه که چه اتفاقاتی در این شهر می افتد ویا به جهنم که خون آلوده به بیماران تزریق می شود یایک کسی تخلف مالی میلیاردی دارد" من تا چند وقت دیگر درسم تمام می شود و ازین شهر میروم) اما او اینگونه فکر نکردوبه وظیفه انسانی خود عمل نمود بر ما ست تا بخاری ازما بلند شود.

واقعا تبریک میگم
انشالا خبر موفقیت های بعدی

سیاورشن 1387,07,12 ساعت 12:14

شکل‌های مختلف رو خوب اومدی!

میرزایی 1387,07,12 ساعت 15:50

سلام حسن جان
ممنونم ازتماست وعذرخواهی یایت نیومدنم
واسه درمان رفته بوذم شیراز
امیدوارم همواره موفق باشید وهمین جور ادامه بدی

مسعود منصوری 1387,07,13 ساعت 08:13

حسن عزیز
دیدن عکس های یک دوست همشهری در خانه هنرمندان،و شاهد حیرت و تحسین چشمهای آشنا به کارهای نو بودن،
چیزی بالاتر از سرخوشی بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد