445



به زودی نگارخانه خیابانی شهر (واقع در میدان شهربانی ، مجتمع سیتی سنتر) بازگشایی خواهد شد.


نظرات 25 + ارسال نظر

عجب! خیلی باحالن خیله!

یوخه 1387,08,12 ساعت 09:45 http://ukhe.blogfa.com

مرسی
عکستون خاطرات خوبی رو برام زنده کرد از اردیبهشت پارسال

احساس سرنگونی به آدم دست میده

بهشب(بالاک) 1387,08,12 ساعت 14:37

مه هم هستم.15هزار تومان

مرتضی نیک نهاد 1387,08,12 ساعت 14:51

سلام..این همون چیزیه که دنبالشم..سبک حسن بردالی...اما با سوژه ای دیگر...منظورم از دیگر همون یه چیز دیگست تو مایه های تازه...حسن و عکساش باید این باشه ولا غیر...خداحافظ

HOKO 1387,08,12 ساعت 15:31

marhaba
photografinizda uzel bir gozellik var. MAMNUN

خلیل مؤیدی 1387,08,12 ساعت 22:17

قبلن هم دیده بودم ... مثل نقاشیه ... خیلی فکر کردم چطوری گرفتیش ... فک کنم از روی سقف ماشین باشه نه؟

دریا اگر ببیند باور نمی کند خودش باشد

وحید 1387,08,13 ساعت 03:10 http://5rang.com

سلام خوش تیپ

دقیقاً الان کدوم ورشی؟ :دی
وهم‌آلوده و یکم هراس‌آور!!!

به روزم

میرزایی 1387,08,13 ساعت 07:55

سلام
این عکس قدیمی واسه ما همیشه تازست
شایدماازکناردیدنیهای اینچنینی که بسیارزیباهستن بگذریم ولی اونو نبینیم
هنردیدن یعنی این
ممنونم

[ بدون نام ] 1387,08,13 ساعت 10:53

ییی

هابیل 1387,08,13 ساعت 13:31 http://habilart.blogspot.com

زیباست خیلی زیباست

صغری لکزایی فر 1387,08,14 ساعت 00:37

لطیفه، آرومه ، آبی خوش رنگی داره
دلنشین تر شد همراه با یک خبر خوب، بازگشایی نگارخانه خیابانی

سلام
عکست سراسر ارامشن.و چه زیبان.دستت درد نکنت.

احسان 1387,08,14 ساعت 14:51 http://lakposht.blogsky.com

سلام زیبان متشکر از لطف همیشگیتون

غروب زخم داغی است بر پیشانی اسمان

سلام آقای بردال
من یه سیستم تبلیغات انلاین جدید توی کل استان راه اندازی کردم .آدرس هم قسمت WEB نوشتم ... تبلیغات آنلاین هست میخواستم قبل از افتتاح کلی نظرات بقیه رو هم بدونم.


سلام
خوبی آقای بردال ؟
فرادید با یک عکس جدید.
موفق باشی.

سلام
جالبه.

سلام
بر روی زمین چیزی بزرگتر از انسان نیست و در انسان چیزی بزرگتر از فکر او /همیلتون/
احسنت به فکر خلاق تو .

آرامش خواسی به من دست داد.
بروزم
.

مصاحبه من و در جوونای هرمزگانی ببینید.
www.m2n.blogfa.com

سلام جناب بردال

ممنون از اطلاع رسانی این فراخوان و این حرکت هنری برای این هنرمند گرانبهای استان که جای خالی او همیشه احساس میشه

یحتملا فردا تماس میگیرم باهات در این باره
هفته خوبی داشته باشی

عجب دیدی ؟
بی مه اتکشتنو !!

حسن جان ، این واقعن عکس خوبی یه.
جای خورشید، خط اُفق، پایه ی برق و... همه چیز انگار هوشمندانه چیده شده توی کادر.
اُفقش چه خوبه ...

✿✿

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد